reklama

O rozdiele medzi tým, čo BY MALO BYŤ a tým, čo MUSÍ BYŤ.

Ak by ste sa ma opýtali, či BY SA MALI ľudia zdravo stravovať a športovať, tak odpoviem, že ÁNO - pretože im to prospieva.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ak by ste sa ma ale opýtali, či sa ľudia MUSIA zdravo stravovať a športovať, tak je mojou povinnosťou odpovedať presne naopak - že NIE. Pretože existuje množstvo dobrých dôvodov, prečo to pre niekoho nemusí byť vhodné, prijateľné či potrebné a nebolo by správne všetkým ostatným vnucovať môj názor na vec.

Ak by ste sa ma opýtali, či by dieťa MALO BYŤ vychovávané v rodine tvorenej jedným mužom a jednou ženou, tak odpoviem, že ÁNO – pretože to je osvedčený model výchovy detí, ktorý na základe vlastnej skúsenosti považujem za najlepší.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ak by ste sa ma ale opýtali, či dieťa MUSÍ byť vychovávané výlučne len v rodine tvorenej jedným mužom a jednou ženou, tak je mojou povinnosťou odpovedať presne naopak - že NIE. Pretože existuje množstvo dobrých dôvodov, prečo to pre niekoho nemusí byť vhodné, prijateľné či potrebné a nebolo by správne všetkým ostatným vnucovať môj názor na vec.

Veľká časť tých, ktorí sa zúčastnia dnešného referenda, sa domnieva, že v ňom vyjadrujú svoj názor na to, AKO BY TO MALO BYŤ. Na túto otázku odpovedajú podľa svojho úprimného presvedčenia.

Problém je v tom, že v skutočnosti sa v ňom vyjadrujú ku otázke, AKO TO MUSÍ resp. NESMIE BYŤ.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Naozaj by malo byť zdravé stravovanie a športovanie pre každého povinné?

Štefan Hozzán

Štefan Hozzán

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Povedzme, ze vnimavy... A obcas niektore zo svojich vnemov polozim na papier.... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu